Friday, October 13, 2006


Jery Sandoval trasero de lujo

O' My God, In the Novela Postal she plays Regina Corona and the only reason I would watch this spanish soap opera was because my ex loved the show but in turn I learned to also like the show and Jery was the reason why.....Click on her name thats her website

12 comments:

Rashad said...

http://mindsetofthegreatest.wordpress.com/

Check mines out.

I Fux said...

Yo I left you a comment Rashad

Anonymous said...

AYo I Fux you bore the shit outta me white nigga. Keep doing this shit tho and you might hit 100 visits LOL. Fuck Lil Wayne (no Birdman).

I Fux said...

Thanks, by the way I am hispanic/arabic with white pigmentation (nhjic)

Anonymous said...

you got a myspace? no homo.

I Fux said...

nope but I have a pic of myself where it says happier times in red just scroll down and click on Happier Times

Anonymous said...

LOL nice...that breezy got some big tatas my naka.

I Fux said...

Ya she is my ex, nice girl....

Anonymous said...

good dome? no Birdman.

I Fux said...

well I rather not divulge but she is my favorite by far and away and in every way

Rashad said...

Yeah, I see your comment. I'm trying to add your site to my blogroll.

Also, that hispanic broad could get it.

Anonymous said...

fire!!!!!!